Star 16 januari

Hann inte blogga igår så ridpasset kommer idag istället;)

Började med att skritta väldigt mycke. Kunde inte gå över hela ridbanan pgr av allt för hårt och halt underlag. Gjorde mycket halter och försökte hålla ett bra tempo hela tiden eftersom det var inte särsilt varmt ute. Sen började jag arbeta mer i trav.Där ville Star helst bara springa på ibland men fick ett bra och jämt tempo. Red även mycket på stora A volten. För att träna lite på böjning och ställning.Sen när jag hade ridit färdigt gick jag in och putsade lite.

Passet gick bra! Red i 30-40 min och blev nöjd. Star och jah har fått mer gemensamt och det är lätt att vara med henne♥Ska bli kul att fortsätta:)

Imorgon ska jah rida Star och då hänger kameran med:D


//Olivia♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnytjejornas

Hej hej! Kul att ni hittat hit! Vi är två tjejer som driver denna bloggen. Olivia 99:an och Annie 98:an. Vi skriver om våra liv och hästlivet vi lever. Hoppas ni vill fortsätta läsa våran blogg! Puss och Kram//Olivia och Annie

RSS 2.0